Хлорни гранули Spa Time 1 кг
Описание
Bayrol's Spa Time предлага на собствениците на спа центрове пълна гама от продукти за грижа за водата. Лесни са за употреба и допълват всичко, като позволяват водата във вашия спа център винаги да бъде чиста и здравословна.
Приложение:
Хлорните гранули ще дезинфекцират надеждно водата във вашия спа център. Гранулите се разтварят бързо и действат бързо за премахване на бактерии, мътност и примеси във водата на спа центъра.
Препоръки за дозиране:
5 г/м3 след всяка употреба. Проверявайте стойността на хлора поне веднъж седмично с помощта на тест ленти SpaTime и, ако е необходимо, я коригирайте до оптималната стойност от 1,0 – 1,5 мг/л. Необходимата доза ще зависи от измерената стойност на хлора. За да предотвратите проблеми с пречистването на водата, уверете се, че във водата има хлор през цялото време. След всяка употреба добавяйте хлорните гранули директно към водата на спа центъра, докато циркулационната помпа работи.
Съвет: Преди да добавите дезинфектанта, моля, проверете pH стойността. Ако е необходимо, регулирайте до правилната стойност от 7,0 – 7,6, за да осигурите най-добрата възможна ефикасност на хлорните гранули.
Предимства:
- Превъзходно качество на перлите.
- Разтваря се напълно без остатъци.
- pH неутрално.
- Без прах.
- Стабилизиран хлор, предотвратява бързото разграждане на хлора при по-високи температури или излагане на слънчева светлина
Важна информация:
Този продукт трябва да се използва единствено за посочената цел.
Внимание!
Потребителите трябва да спазват мерките за безопасност и здраве при работа и управление на отпадъците, посочени на етикета и в информационния лист за безопасност.
Technical specification
- Гаранция (г.) Не е посочено
- страна на производство DE
- Тегло 1.0
Shipping information
Приоритет на нашата компания е да доставяме стоки с най-високо качество на клиентите в удобно за тях време на избрано от тях място.
Изпращаме стоки до всички страни по света, ако не намерите държавата или града, от които се нуждаете, когато избирате адреса за доставка, моля свържете се с нас на имейл [email protected] или се обадете на телефонния номер за връзка, цената за доставка ще да се изчислява индивидуално.
Доставката е винаги налична.
Информация за доставка:
Подготовката на Вашата поръчка за изпращане отнема 2-3 работни дни от момента на получаване на плащането по банковата сметка на магазина. След като поръчката Ви е готова, тя ще бъде предадена на куриера за доставка.
Време за доставка:
Доставката обикновено отнема 8-10 работни дни, но при по-големи или обемни поръчки срокът за доставка може да отнеме повече време.
Моля, имайте предвид, че поръчките не се обработват, изпращат или доставят в събота и неделя или на официални празници.
Максималното време за доставка не трябва да надвишава 4–6 седмици.
Срокът за доставка се брои от момента, в който поръчката бъде взета и изпратена от нашия склад. Веднага след като поръчката бъде изпратена, клиентът ще получи известие по имейл с цялата информация за проследяване на поръчката му. Условията за доставка могат да се променят в зависимост от отдалечеността на крайната точка.
Срокът за доставка на сайта е приблизителен.
Компанията не носи отговорност за евентуално забавяне на доставката.
Фирмата не носи отговорност за пренареждане на електротехници или строители.
NB! Ако не сте получили поръчката си в посочения по-горе период, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти.
Цени за доставка до дома
Цената за доставка в цяла Европа се изчислява според тарифите, определени от куриерската служба.
Преди да достави стоката, куриерът ще уговори по телефона приемливо за вас време за доставка (работни дни от понеделник до петък 8:00 - 17:00 часа).
Разходите за доставка не са включени в цената на продукта, посочена в онлайн магазина.
Разходите за доставка ще бъдат добавени към стойността на пазарската количка.
Събиране на стоки
При получаване на доставената стока, моля, проверете състоянието на пратката (опаковката), уверете се, че опаковката не е деформирана или повредена. Ако подозирате, че пакетът е повреден или деформиран, не подписвайте пакетните документи и върнете пакета на куриера. Ако пакетът е изряден, подпишете фактурата (товарителницата) или друг документ за предаване-приемане на пратката. Подписаният документ е доказателство, че поръчаната стока е доставена до Вас.
При закупуване на продукти, по-дълги от 2,4 м, може да се наложи клиентът да организира разтоварването.
Връщане на стоката
Правим всичко възможно да опаковаме закупените от нас стоки. За съжаление, понякога може да се навреди по време на транспортиране. Дори и да не знаете дали нещо е повредено или не, винаги е добре да направите снимки на пристигналия пакет на вашия смартфон, ще ви трябват в случай, че има някаква повреда на съдържанието.
Ако видите признаци на повредена опаковка, моля, направете следните стъпки:
1. Направете снимки на пакета и се уверете, че щетите са видими.
2. Разопаковайте поръчката си и проверете дали има повредени продукти, направете снимка на повредения артикул.
3. Ако има нарушение, моля, уведомете ни на имейл [email protected]
NB! За всички искове за повредени или счупени стоки, трябва да направите рекламацията си в рамките на един (1) работен ден от датата на доставка. Компанията трябва да получи пълни подробности и описание в писмена форма с прикачени снимки на повредената стока.
Когато купувачът откаже да приеме доставени стоки, които не са дефектни, той трябва да заплати разходите по връщането на стоките до нас.
Ако имате искания или коментари относно услугите за доставка на стоки, моля свържете се с нас по имейл или телефон. Определено ще разгледаме вашите желания.